Georgia Psaroudaki

Πρόκειται για μια από τις καλύτερες αισθητικούς που έχω γνωρίσει , τόσο ως επαγγελματίας, όσο και ως άνθρωπος. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για όλες τις υπηρεσίες της !

Προηγούμενη Renji 6
Επόμενη Sofia

Σχετικά

5/5

Άψογη επαγγελματίας με γνώσεις και εμπειρία. Ο χώρος αποπνέει ηρεμία και γαλήνη. Έκανα καθαρισμό και δεν πόνεσα καθόλου, σίγουρα θα ξαναερθω και για άλλες θεραπείες.

5/5

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5/5

Πήγα πρόσφατα για δερμοαπόξεση σε αυτό το νέο κέντρο αισθητικής στον Άγιο Δημήτριο και ξετρελάθηκα! Ο χώρος είναι τόσο όμορφος, ζεστός και χαλαρωτικός που αμέσως ένιωσα άνετα. Το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό — το δέρμα μου έγινε απαλό και λαμπερό. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω σε όποιον θέλει να περιποιηθεί τον εαυτό του!