Πρόκειται για μια από τις καλύτερες αισθητικούς που έχω γνωρίσει , τόσο ως επαγγελματίας, όσο και ως άνθρωπος. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για όλες τις υπηρεσίες της !
Πρόκειται για μια από τις καλύτερες αισθητικούς που έχω γνωρίσει , τόσο ως επαγγελματίας, όσο και ως άνθρωπος. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για όλες τις υπηρεσίες της !
Άψογη επαγγελματίας με γνώσεις και εμπειρία. Ο χώρος αποπνέει ηρεμία και γαλήνη. Έκανα καθαρισμό και δεν πόνεσα καθόλου, σίγουρα θα ξαναερθω και για άλλες θεραπείες.
Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Πήγα πρόσφατα για δερμοαπόξεση σε αυτό το νέο κέντρο αισθητικής στον Άγιο Δημήτριο και ξετρελάθηκα! Ο χώρος είναι τόσο όμορφος, ζεστός και χαλαρωτικός που αμέσως ένιωσα άνετα. Το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό — το δέρμα μου έγινε απαλό και λαμπερό. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω σε όποιον θέλει να περιποιηθεί τον εαυτό του!