Πολύ ευγενικη η κοπέλα με γνώσεις και πολύ καλές τιμές πολύ όμορφος ο χώρος!!
Πολύ ευγενικη η κοπέλα με γνώσεις και πολύ καλές τιμές πολύ όμορφος ο χώρος!!
Πολύ ευγενικη η κοπέλα με γνώσεις και πολύ καλές τιμές πολύ όμορφος ο χώρος!!
Οι καλύτερες βλεφαρίδες της Αθήνας !! Άψογη τεχνίτρια και αισθητικός , χίλια μπράβο! υπέροχος χώρος , Καλές δουλειές!
Πολύ προσεγμένος και ζεστος χωρος,με ποιοτικες και προσιτες υπηρεσίες ομορφιάς 🤍 Επισης έλαμπε από καθαριότητα👏🏻Ελειπε απ τον Άγ.Δημητριο αλλά και τις γύρω γειτονιές ένα τέτοιο μαγαζί 🫶🏻Μπράβο 👏🏻