Σχετικά

5/5

Πολύ προσεγμένος και ζεστος χωρος,με ποιοτικες και προσιτες υπηρεσίες ομορφιάς 🤍 Επισης έλαμπε από καθαριότητα👏🏻Ελειπε απ τον Άγ.Δημητριο αλλά και τις γύρω γειτονιές ένα τέτοιο μαγαζί 🫶🏻Μπράβο 👏🏻

5/5

Πήγα πρόσφατα για δερμοαπόξεση σε αυτό το νέο κέντρο αισθητικής στον Άγιο Δημήτριο και ξετρελάθηκα! Ο χώρος είναι τόσο όμορφος, ζεστός και χαλαρωτικός που αμέσως ένιωσα άνετα. Το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό — το δέρμα μου έγινε απαλό και λαμπερό. Σίγουρα θα ξαναπάω και το προτείνω σε όποιον θέλει να περιποιηθεί τον εαυτό του!