Καθαρός χώρος και πολύ φιλική εξυπηρέτηση. Ιδανικό και για άντρες που θέλουν λίγο self-care, όπως καθαρισμό προσώπου. Θα το καθιερώσω!
Καθαρός χώρος και πολύ φιλική εξυπηρέτηση. Ιδανικό και για άντρες που θέλουν λίγο self-care, όπως καθαρισμό προσώπου. Θα το καθιερώσω!
Πολύ όμορφος χώρος και άψογη εξυπηρέτηση. Η Κωνσταντίνα δημιουργεί μια ζεστή ατμόσφαιρα, είναι πρόθυμη να σε βοηθήσει και να σου δώσει συμβουλές, και φροντίζει κάθε λεπτομέρεια!
Άψογη εξυπηρέτηση με προσοχή στη λεπτομέρεια! Η κοπέλα πολύ ευγενική και ο χώρος ζεστός και αρμονικός. Ό,τι πρέπει για να περιποιηθείς τον εαυτό σου! Ευχαριστώ πολύ!
Καταπληκτικός χώρος και εξυπηρέτηση!!